SANTERO ROIG LA LIA AL TABARLOT!

La nit d’ahir va ser progressiva, exactament com la sesionaza que es va marcar SANTERO ROIG.

CHICAS EN EL TABARLOTVa començar amb ritmes suaus, barrejant Reggae i Afrobeats, pujant a poc a poc fins arribar al Funk i ritmes més ràpids i animosos.

SANTERO ROIG

Tot va començar tranquil, un sopar amb amics acompanyat de bona música. Però un cop va terminar el sopar, el ritme estava arribant al seu màxim apogeu, i va ser aquí, just aquí, quan va esclatar la bomba. Una explosió de vibracions, de ritmes enganxosos i de bon rotllo, de molt bon rotllo.

fullsizerenderQuan SANTERO ROIG va donar per finalitzada la sessió, després d’una gran cloenda, la sensació va ser la mateixa que la que té un nen en tornar de campament. Eufòrics pel viscut i tristos perquè havia arribat el final.

Però vosaltres no us preocupeu, SANTERO ROIG tornarà al Tabarlot a mostrar-nos totes les seves facetes, que no són poques!!

I si no podeu esperar fins llavors… Tenim més Tabarlotades per a vosaltres!! Aquesta nit, a partir de les 20:30h, “HASTA QUE EL CUERPO AGUANTE” amb el gran Mero Sexy a la guitarra, acompanyat de les solemnes veus de Madame Muvic i Marta García.

Cançons conegudes, creacions de cantautor, alguns versos i segur, que moltes sorpreses, amb el Mero sempre hi ha sorpreses…

hasta que el cuerpo aguante
ÀNIMS QUE TENIM MÉS TABARLOTADES!!

_______________________________________________________________________________

La noche de ayer fue progresiva, exactamente como la sesionaza que se marcó SANTERO ROIG.

CHICAS EN EL TABARLOT

Comenzó con ritmos suaves, mezclando Reggae y Afrobeats, subiendo poco a poco hasta el Funk y ritmos más rápidos y animosos.

SANTERO ROIG

Todo empezó tranquilo, una cena con amigos acompañada de buena música. Pero una vez acabó la cena, el ritmo estaba llegando a su máximo apogeo, y fue ahí, justo ahí, cuando estalló la bomba. Una explosión de vibraciones, de ritmos pegadizos y de buen rollo, de mucho buen rollo.

fullsizerender

Cuando SANTERO ROIG dio por finalizada la sesión, tras una gran clausura, la sensación fue la misma que la que tiene un niño al volver de campamento. Eufóricos por lo vivido y tristes porque había llegado a su fin.

Pero vosotros no os preocupéis, SANTERO ROIG volverá al Tabarlot a mostrarnos todas su facetas, que no son pocas!!

Y si no podéis esperar hasta entonces..tenemos más Tabarlotadas para vosotros!! Esta noche, a partir de las 20:30h, “HASTA QUE EL CUERPO AGUANTE” con el gran Mero Sexy a la guitarra, acompañado de las solemnes voces de Madame Muvic i Marta García.

Canciones conocidas, creaciones de cantautor, algunos versos, y seguro que sorpresas, con Mero siempre hay sorpresas…

hasta que el cuerpo aguante

ÁNIMO QUE TENEMOS MÁS TABARLOTADAS!!